Zespół

Poznaj naszych konsultantów

Marek Wyrostek
Marek Wyrostek

Trener, konsultant, wdrożeniowiec rozwiązań IT

Doświadczony handlowiec i  trener biznesu, certyfikowany audytor, inżynier wsparcia technicznego z ponad 30-letnim doświadczeniem w wielu branżach o złożonej specyfice technologicznej i handlowej. 

Ekspert ds. komunikacji oraz współpracy, analizy i prezentowania danych za pomocą narzędzi Microsoft. Doradza międzynarodowym zespołom, w jaki sposób budować proces analizowania i przetwarzania danych biznesowych oraz jak dokonywać łatwej w interpretacji prezentacji wizualnej. 
 
Wdraża złożone i innowacyjne procesy zarządzania komunikacją i rozwojem za pomocą narzędzi digitalowych. 
 
 
Lidia Krużycka
Lidia Krużycka

Przedsiębiorczyni, trenerka i konsultanta oraz menadżerka projektów Lean Managment

Przeprowadziła kilkaset warsztatów i usług audytu z zakresu Lean Management, zarządzania procesami i kierowania zespołem. Posiada ponad 25-letnie doświadczenie w przemyśle: spożywczym, surowców mineralnych, elektronicznym i elektrotechnicznym, motoryzacyjnym, metalowym i maszynowym, cyfrowym, papierniczym, chemicznym, drzewnym, lekkim oraz w usługach. W ciągu ostatnich 15 lat liderka i konsultantka wielu skutecznych wdrożeń Lean Managment.  

 Fascynuje ją wszystko, co związane z „produkcją”- proces tworzenia, towarzyszące mu czynności oraz przeszkody zmniejszające efektywność. Celem jej działań jest przeszkody te usuwać i pozwolić produktowi płynąć bez zakłóceń przez strumień wartości. 
 
Paweł Kawka
Paweł Kawka

Ekspert ds. mapowania oraz optymalizowania procesów biznesowych

Ekspert z ponad 25-letnim doświadczeniem w wiodących na rynku korporacjach z branży telekomunikacyjnej, medialnej oraz finansowej.

Menadżer kluczowych projektów związanych z optymalizacją oraz wdrażaniem rozwiązań systemowych usprawniających obsługę klienta (CRM, PDS). 

Doradza menadżerom wyższego szczebla w zakresie tworzenia i prowadzenia działów customer service oraz zwiększenia efektywności kampanii handlowych i marketingowych.

Wdraża złożone i innowacyjne procesy zarządzania jakością obsługi klientów oraz rozwojem kompetencji za pomocą narzędzi AI. 

 

Kuba Rudkiewicz
Kuba Rudkiewicz

Ekspert w transformacji biznesowej i zarządzaniu zmianą

Specjalizuje się w szybkich przełomach i transformacjach organizacyjnych.  Od ponad 20 lat doskonali techniki pracy z umysłem, wykorzystując narzędzia hipnoterapii i NLP w rozwoju liderów oraz zespołów. 

Posiada prestiżowe certyfikaty, w tym CORE 100 uzyskany bezpośrednio od Tony’ego Robbinsa, oraz tutył mastera NLP.

Z wykształcenia prawnik. Posiada zarówno wieloletnie doświadczenie w roli dyrektora sprzedaży w międzynarodowej korporacji jak i przedsiębiorcy. 

Wspiera organizacje w osiąganiu wyższej efektywności i adaptacji do dynamicznych zmian rynkowych.

 
 
Katarzyna Ochnik
Katarzyna Ochnik

Ekspertka ds. transformacji biznesowej i automatyzacji procesów za pomocą AI

Doświadczona liderka z 20-letnim stażem w obszarze sprzedaży, marketingu i transformacji cyfrowej. Łączy kompetencje inżynierskie z ekspercką wiedzą w zakresie automatyzacji procesów biznesowych. Certyfikowana  Ekspertka AI dla kadry zarządzającej. 

Specjalizuje się w projektach transformacyjnych, gdzie identyfikuje obszary do optymalizacji i wdraża innowacyjne rozwiązania z wykorzystaniem AI i Robotic Process Automation (RPA). Wykorzystuje metodyki Agile i Lean, wspierając je nowoczesnymi narzędziami Process Mining oraz Low-Code/No-Code.

Pasjonatka przełamywania standardowych schematów myślenia oraz poszukiwania innowacyjnych rozwiązań na styku technologii i biznesu.

Małgorzata Małecka
Małgorzata Małecka

Ekspertka ds. procesów HRM, trenerka, konsultantka, assesorka

W biznesie od 30 lat. Doświadczona managerka łącząca w sobie kompetencje techniczne oraz społeczne. 

Z wykształcenia psycholog oraz specjalistka ds. zarządzania zasobami ludźmi. Ukończyła również studia MBA w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Specjalizuje się w projektach z obszaru: reorganizacji struktur firmy, poprawy komunikacji i współpracy w zespołach, planowania i wdrażania zmian, coachingów managerskich, audytów organizacyjnych i personalnych, rekrutacji oraz selekcji (także assesment i developement center), budowaniu działów HR i strategii personalnych.



Dorota Sawicka
Dorota Sawińska

 Ekspertka ds. komunikacji oraz współpracy w obszarze consultingu B2B.

Przez ponad 15 lat pracowała jak Key Account Managerka oraz liderka zespołu wiodącej na świecie organizacji turystycznej. Była również odpowiedzialna za obsługę grupowego ruchu turystycznego. 

Kolejne lata spędziła w jeden z najstarszych firm consultingowych na polskim rynku, zajmując się rozwojem relacji handlowych oraz analizowaniem potrzeb rynku.

Specjalizacje: rozwój relacji handlowych, budowanie PRu i wizerunku organizacji, identyfikacja potrzeb rynku,  sprzedaż usług i produktów oraz utrzymanie klienta, nadzór nad budową procesów komunikacji z rynkiem (SM, @mailmarketing, automatyzacja procesów), projektowanie, wdrożenie oraz wsparcie projektów rozwojowych, szkoleniowych oraz doradczych, wdrażanie do Bazy Usług Rozwojowych kursów i programów szkoleniowych, pozyskiwanie środków unijnych dla klientów zainteresowanych rozwijaniem kompetencji swoich pracowników.

 

0
















0

Masz pytania?